En lugn och välbehövlig lördagskväll

Kan inte förstå vad det har varit med mig idag. Malin sovde kvar här och åkte hem vid två. Sen dess har jag varit seg som bara den. Vet inte vad det sitter i. Skulle igäntligen har följt med Emmis på fest ikväll men kännde verkligen inte för det. Dessutom så har mina tre männingar varit förbi här en sväng ikväll så jag bestämmde mig för att stanna hemma. Känner att jag behöver en lugn kväll i kväll. Men hoppas iallafall att hon får det kul! 
 Och här sitter jag och fixar i ordning ett fotoalbum till min kära farmor. Hon vill ha en massa bilder från stugan som jag länge har lovat att fixa men har inte tagit mig tid till det bara. Men bättre sent än aldrig !
Ljusen är tända och musiken spelas på hög nivå. Vad skulle man göra utan musik !?  
Har haft lite problem med visa saker på bloggen men har ordnat det mesta. Och tack lollo för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bruden, jag hade kul ändå :) hoppas du hade det en mysig kväll!

2009-04-12 @ 14:44:22
URL: http://emmajohannasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0