Ny städade garderober

Det har inte känts som en vanlig söndag idag. Det beror kanske på  att jag inte har behövt tänka på läxor och vet att det är lov, vilket har känts suuuuper skönt:)
Den mesta tiden idag har gått åt till städning och göra om i mina garderober. Rensat bort alla gamla kläder och in med nyheter;) Mer ordning på allt nu. Har tänk att måla om inne i garderoberna så småningom också så ska börja lite smått att kolla efter någon passande färg.



Min mobilkamera är värdelös, I know..Men har bara den förtillfället nu när jag inte har några batterier som funkar till kameran.

Sen när jag äntligen var klar med det så tog jag mig en lång promenad, 1,5 timme, fantastiskt så skönt det var.
När jag kom hem fikade vi lite glasstårta och kaffe, Mumma.. Har verkligen saknat dom här familjekvällarna då vi alla 4 är samlade. ♥


Kommentarer
Postat av: sändrich

Snyggt jobbat emeliepemelie (: var ganska likt mitt :P hehe! <3

2009-04-13 @ 20:32:25
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Duktig du är då! ;)

2009-04-13 @ 22:39:24
URL: http://jennupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0