Glad påsk !

Det tog ett tag innan solen tittade fram men när den väl kom fram så tog jag med mig Jenny ut på en långpromenad, så skööönt alltså :) Älskar våra promenader sånna här dagar :)
När jag kom hem åt jag en riktigt fin påskmiddag med min älskade familj. Det känndes skönt för det är ganska sällan nu förtiden som vi sitter vid matbordet tillsammans alla 4 och äter. Blir så när alla är mycket upptagna med jobb, träningar osv.

Ikväll kommer några av brudarna hit. Malin, jenny och förhoppningsvis Linda :) Vi får se om vi drar ut på krogen eller inte. Känner att det har blivit mycket festande nu här ett tag så vi kanske nöjer oss med en tjejkväll ist. Får se hur det blir  med det.

Igår när jag va på väg hem från bussen så mötte jag två små påskkärringar på min gata. Dom hade fluggit på sopkvasten ända ifrån blåkulla :)


Tyckte som var så söta. Jag minns själv hur det var när man
var liten och gick utklädd så här :P
Så med den här bilden vill jag säga GLAD PÅSK på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0