Ni gör min dag :)

Gårdagen var helt kanon. Roligaste dagen på länge måste jag säga.
Hade bara en lektion på hela dagen så vid 1 tog jag, Jenny, Sophia och Sandra bussen till Umeå. Kan ju säga att vi var inte bara lite less på att åka buss när vi var frame. Hade åkt buss i 2 timmar men känndes som att vi hade åkt i typ 10. Men det var värt det för jag hade en jätte mysig dag på stan där med brudarna :)♥

Fick det här med mig hem:


Sjal, tröja från ginatricot
Chinos från KappAhl



Kanon dag :D
         


Sen på kvällen åkte jag och Jenny hem lite tidigare medans Sophia och Sandra var kvar i Umeå. Var tvungen att åka hem lite tidigare för jag fick hem trevligt folk på kvällen :) Linda, Sofia och Emma kom hit och vi hade en mysig tjej kväll här hemma. Mycket prat och skratt, bilåkning och åt lite gott. En rolig minnesvärd kväll som måste göras om ;)♥
 
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0