Riktiga vålkänslor

I Tisdags va det en strålande dag. Strålande sol och härliga vårkänslor - Looove it :)
Tog mig en promenad till Sändrich där vi satte oss ute i vår solen med lite fika och pratade om allt möjligt. Sedan slog Jenny en pling så vi gick ner till hamnen och träffade henne:) 
   När jag kom hem och tittade mig i spegeln så hade jag iallafall fått en hel del färg i ansiktet.
På kvällen blev det träning med E igen som vanligt.

Det är helt sjukt hur mycket jag längar till sommaren nu alltså, det är nog inte bara jag som tycker det. Känner att jag ältar ganska mycket om det i mina inlägg men ja, jag vet, jag är en riktig sommar människa.







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0