Super helg och fesligheter

Ja då var det slut på den här kalas braiga helgen och lovet. Jag har haft så otroligt kul så skola vet jag nästan inte vad det är längre. Men imorgon drar det igång igen vilket känns lite drygt.

Jag har haft en super trävlig helg med mycket bra människor :D
I fredags så blev det mysmiddag med  brudarna hemma hos Sandra. Senare sen kom mer folk och vi hade lite party där innan vi som fyllt 18 gick ner på krogen och de andra 3 tjejerna va kvar och roade sig på egen hand.
En otroligt rolig kväll med sällskapet måste jag säga. <3
Några få bilder från kvällen.
         


Sen blev det lördag och ännu mer festligheter var på gång.
Vi brudar var samlade hemma hos sandra och fixa och dona. Senare sen kom folket och det blev en lyckad kväll måste jag säga. Tummen upp för det [ :

Några få bilder från kvällen.
          .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0