Helgen


    


Jaa ännu en helg över. Det går fort när man har roligt som man brukar säga.
I fredag hade vi trevligt hemma hos sandra innan jag, emma, linda och robin drog ut på krogen och sandra, julia och fia fortsatte vidare. Tummen upp för en lyckad kväll iaf :) 
Linda får bli helgens clown för hon fick mig att skatta så tåraran rann när hon hälsade på städskrubben, haha. :]


Och igår så drog jag och Jennuu på fest.. Mindre lyckat men .
Tänk att det finns sånna äckliga personer alltså och att alkohol kan gör så pass mycket. uch, vill inte svinet mer men nej den kvällen pratar vi inge mer om nu..

Och idag har det varit en riktgt slö dag. Har inte orkat gjort något vettigt alls och hela dagen har känts slö, typsikt söndagar. Så nu tänker jag ta mig en promenix ner till emma ,och lämna hennes saker ,så man känner att man iallafall har gjort någon nytta under dagen.  
Sen blir det film och sängen. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll, behöver det.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du klippt bort mig? :( Haha, nämen... Det var bara bra att du gjorde det, såg sjuk ut på de där korten ^^

2009-04-06 @ 17:17:21
URL: http://jennupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0