Sjukling

Jag är less, beviken och hängig just nu. Är hemma från skolan idag för att jag har nästan inte sovit ett dugg inatt och har blivit förskyld igen. Hatar att vara borta från skolan på måndagar och tisdagar för då håller vi på med det praktiska hela dagen och man hinner med mycket på en dag. Måste piggna till till sista april iaf och ska försöka pändla mig iväg till skolan imorgon så man inte ligger efter allt för mycket.
DIdag är det den 28/4 och det betyder att Soffepropp och min kära bror fyller år, så ett stort grattis till dom :D
Blir tårta och käk sen när mamma och pappa kommer hem. Sen får jag se om jag orkar  fara och gratta fia en sväng ikväll också.

Well Well, nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig framför tven.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0