Skön och solig måndag ;D

Nu sitter jag här och gäspar, är jätte trött efter dagens träning med grabbarna. Det var mer än jobbigt kan jag ju säga. Men känns väldigt bra efter åt:)
Innan träningen så var jag och hälsade på busfröt Jenny en sväng, trevlans trevlans :)

Åsså har vi hinnit med att tagit en tripp ut till stugan i det här underbara solvädret som har varit idag;) Varmchocklad, grillade majskolvar och stek i vårsolen ;) Var alldelles röd om kinderna när jag var hemma.

Men nu ska trötter jag dra mig mot kojs så jag orkar kliva upp i rimmlig tid imorgon. Mamma ville ta med mig och Jenny till Umeå då. Får se hur det blir, hoppas det blir av iallafall ;)


Lite bilder från stugan idag.



Haha, okej. Min pappa är inte lika uppkäftig som han ser ut att vara här.
För han är den bästa som finns;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0