Tvrummet äntligen klart

Såå, äntligen är vi klara med tapetseringen i tv rumet nu :) Jag satte upp bården nu ikväll och målade de sista listerna, mamma hängde upp gardinerna och in med några mobler för att se hur det ser ut och vi blev hel nöjd så här. Jag skulle ha tagit en bild på tapeterna som va där innan så skulle ni fått sett vilken stor skillnad det bev.
Innan var tapeterna gul/orange randiga ( okej, de va inte lika fult som det låter :P) Nu är dom vit vilket känns rent och frächt och passar till allt :)



    
Använde mobilkameran så ja, som ni ser så blev det inte så bra bilder.


Men nu är jag ganska trött och less, har målat snickerier hela dagen på skolan sen hållt på med det här ända sen jag kom hem. Så nu ska jag ta och stoppa i mig lite mat i magen och koppla av en stund innan det blir träning med grabbarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0