Var ett tag sen nu

Hej alla!
Ännu en dag har gått och mycket har hänt. :D Har dock inte funnit mig aktiv i min blogg,
men få skylla på att jag har varit upptagen med annat.

Men dagen idag har man planerat att efter skolan träffa Sandrisch för att sedan
gå ner och kika på second hand.
För är nämnligen sugen på att köpa ett par skor med en liten klack, och ibland kan
man ju faktiskt fynda riktigt bra på seckond hand, vilket är billigt och bra !
Men sedan på kvällen blir det klubbkväll på Veromoda sedan ner till Burger King
med brudarna.

Jag har kikat lite på Veromodas hemsida och jag tyckte om dessa Kollektioner;





Men nu ska jag gå och hålla Sandra sällskap, :D
Ha en fortsatt bra dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0