Vi kör på jordgubbarna i år igen .






Igår va jag på  jobbintervju hos Matin och Micke som jobbar för Finnerrödja. Roliga typer det där måste jag säga:) Eller jag vet inte om jag kan kalla det för en riktig jobbintervju. Eftersom jag jobbade där förra året så behövde jag bara komma dit en snabbis. Ca 5 minuter sen var det klart med jobb för min del i sommar :) Känns skönt ! Jag och Malin får jobba tillsammans på samma ställe igen för dom tyckte vi jobbade så bra ihop förra året och det gjorde vi också.
 Hoppas jag också får det andra jobbet jag har sökt till för det skulle vara såååå kul att jobba med inredning. Får väl se hur det går.





Finns det något godare och somrigare än röda små gubbar på sommaren !?
NEEEJ !

Kommentarer
Postat av: Johanna Jonsson

Jag har också sökt jobb på finnerödja :) Men jag är ny så vet ej om jag får jobbet :P



Vad är det för inredningsjobb du har sökt? :-O

Lät superspännande!

2009-04-08 @ 08:36:32
URL: http://jonssonjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0