Måndag .

Ledig från skolan idag så det blev stan med Sara för att fixa lite små ärenden. Stog och väntade på bussen i en hel halvtimme och den kom inte, då blir man som less. Men till slut så va jag framme i stan iaf.
Skulle prova att träna idag också, har längtat efter det ett bra tag nu. men det gick inge vidare. kroppen orkade inte mkt alltså. måste nog vänta några dagar till innan jag kan komma igång med träningen.
Sen tog jag mig hem till sandra. Vi och Sophia lagade en liten mysmiddag, kött och pommes. Det blev riktigt nice:) Dessutom så höll jag på att skratta ihjäl mig när jag fick en liten rolig present av dom. Haha. Vet inte om jag vill gå in på detaljer men de va lite kul. Dom har sina konstiga ideer ibland, men tycker om dom lika mycket ändå :)

De va lite om idag. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen blire bädden. En lång skoldag väntas imorgon. Ska måla hela dagen:) MEn känns så jobbigt att man ligger efter tre hela lektioner nu när man ha varit sjuk en längre tid, men det blir nog bra i slut änden.

puss och kram skumbanan !

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja dey var det ;) ett tips är att ändra din färg på inläggs-texten för det är så jobbigt att läsa för ögonen ;o

2009-02-03 @ 16:04:53
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är nog helt frisk snart skaru se :) och mysit det lät med mysig middag.

2009-02-03 @ 16:58:58
URL: http://emmajohannasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0