Onsdag . trotts alla motgångar så lever man vidare

Åhh vad less jag är just nu. Blev ingen hockey. Vi skulle åka och kolla på DM - matchen mellan kb65 och modo men då fick pappa något resejobb så här kors och tvärs så det blev inget:/ och nu har jag suttit och försökt få fram matchen via internet men det är en sån hög belastning så det har inte gått så bra. Såg bara lite på slutet. och ja, 8-7 till kb. vad ska man säga. ?
Skulle ha tagit fram svenska böckerna och läst de11 sidorna men de ha jag inte orkat göra än, får ta det innan jag går och lägger mig sen.  Känner att jag inte har ork för någonting längre. Inte jämnfört med förut. Har hänt så mycket de här senaste åren så känner inte riktigt igen mig själv längre. Det tar på krafterna att ha narkolepsi. Kanske inte syns alla gånger och det är ju bra men det är jobbigare än vad man tror. Nu tänker säkert många '' narkolepsi? vad är det?''  det är en ganska ovanlig sjukdom som inte så många har. Men orkar inte förklara vad det är för nu ska jag bara tänka på bra saker :)
Sändrich har redan fått mig på bättre humör och för att bli på ännu bättre humör så ska jag gå umgås lite med min kära bror.. Han är ofta rolig och gör alltid en glad. Okej, klart vi har våra små bråk ibland även fasst vi vet hur mycker vi tycker om varandra, men det är inte ofta. Syskon kärlek har väl alla hört talats om.

Imorgon har vi kortdag, känns ju skönt iaf.

Ska kila så,  tjodiloo !






- Även fasst saker och ting  känns som en lång uppförsbacke,  så måste man försöka kämpa på och se det positiva.. 
- Va stark, håll huvudet högt, vi lever bara en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0