Tisdag .

Brr vad jag fryser.. Sitter här med två tjocktröjor och en filt och det är fortfarande kallt. Åhh, tänk om sommaren ändå kunde vara här. Guuudas så underbart:)
Värme, bada, bli brun, åka båt och vattenskidor och vara i stugan :D Går nästan inte att få det bättre om man får vara i stugan en varm sommar dag med släkt och vänner. Har tusen olika minnen där ifrån som jag aldrig kommer att glömma.
Idag var man iaf tillbaka till skolan igen. känns så skönt, men dock mycket att ta igen i det praktiska. Är inne på måleri nu och kommer att vara kvar där de här sista månaderna. Sen får vi se vad som händer. Alltingen blir jag kvar där i tvåan och trean också eller så byter jag till att hålla på med  matt och kakel läggning;) Tar dagarna som dom kommer och ser vad som händer.
Även fasst det är ap kallt här just nu så tänker jag ta mig insiativet att gå ut på en långpromenad, måste röra på mig på nått sätt iaf när jag inte kan träna...

Fram med mp3en och joggingsskorna för nu ska jag ut i friska luften.

Tjingelingbadring !



Bilden är tagen i stugan från storstugans altan.
Den här bilden väcker kännslor och minnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0