Livet är inte alltid som en strålande dans på röd rosor.


Satt där i nästan 2 timmar men när vi gick igenom alla tester och resultat så kunde jag inte hålla mig för gråt längre.
Det är svårta att acceptera hur det är i dags läget. Mitt liv har förändrats otroligt mycket det senaste åren och det är något som både jag själv och andra i min omgivning har märkt. Det jag drabbats av är något som kan ta år och dar innan det blir bättre. Känner inte igen mig själv längre och i kroppen finns en stor oro inför det framtida livet ! 
Obehagliga tankar om livet dyker upp .

Men som dom säger '' va stark, håll huvudet högt, Vi lever bara en gång. ''  och det är helt sant ! Så ska jag försöka tänka så även fasst det är ett kaos just nu .


Mot sängen och positivt tänkande, natti !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aww, förstår att det är jobbigt, men du klarar dig igenom det! Tusen kramar <33

2009-02-17 @ 23:34:21
URL: http://jennupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0