Torsdag .

Det är mycket nu. Jag hatar att vara bort från skolan när ma ligger efter med så  mycket när man kommer tillbaka. Det får bli en hel del plugg i helgen, tyvärr.
Fick tillbaka matteprovet idag, det känndes bra för det gick helt okej.
HAde kort dag idag också vilket känndes toppen skönt. Efter skolan så utnyttjade jag presentkortet på ansiktsbehandlingen jag fick när jag fyllde år. De va nått ja verkligen behövde. Det märktes iaf att medicinen har påvärkat min hälsa ganska mycket, men med den rätta hjälpen så hoppas jag att det bli bättre. Man kännde sig iaf 10 gånger så mycket frächare efter åt.
Sen gick jag till sara där vi lagade mat och skrattade så tårarna rann. En riktig mysig lägenhet hon har fått tag på måste jag säga. Sen gick vi och träna, blev dock en ganska lugn träning för mig tills jag får komma igång på riktigt igen. MEn lätt roligaste träningen på länge iaf med de sällskapet vi hade:):P Måste fassen ta och komma igång på riktigt med träningen nu igenför vattenskids sesongen börjar närma sig allt mer och mer. Åhh vattenskidor, båt och sommar, stugan mmmmm så underbart :D 

Nej, nu blir klockan bara mer och mer och jag och bästa ska gå och lägga oss.
Har en lång fredag framför mig imorgon..

Hade gott , tjing !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0