Onsdag -

En jobbig natt blev det i natt. Kunde inte sova mer än 2,5 timmar pga av allt igår. 10000 tankar i hjärnan som  virvlade omkring i en cirkel fram och tillbaka så jag sovde lite extra imorse och åkte till skolan lite senare. Där h'nde det inte mycket, va bara matten i arbetade på:P
Sen åkte jag och käkade med fialotta och Säändrich.. hurtbullen fia åkte hem och jag o sandra stog och frös till små isbitar i väntan på bussen. Några snabba ärenden på stan innan viktor, som nydligen tagit körkortet, kom och hämta oss. :) åkte och kollade på lite hockey, åkte bil rästen av kvällen. Trevligt trevligt hade vi det iaf :) och grattis viktor till körkortet, stackars han som kommer få lida med oss nu här fram över :P

torsdag imorgon och det innebär kortdag - skööönt ! Måste fixa klart det här med sommarjobben då åsså kolla på jeans. Hatar att prova ut jeans , buhh ! På kvällen blre iaf spinnig träning för mig och sara. Det ska suga så bena donnar av efter :P:)
aja, dags att dra sig mot kojs .

tjingeling pling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0