Lördagsmys

Har kännt mig så himla seg hela förmiddagen. Hela jag i slowmotion. Inte så kontigt men har verkligen inte gjort något vettigt. Men efter en liten tupplur så fick jag med mig Emmsi på en träningspromenad. Inte nog med det, den blev väldans lång också. Va ute och gick i 2,5 timmar. Typ stolt :P Va inte bara lite trött i bena när man kom hem, nejnej . :P
Och jag som skulle börja träna på mättekniken idag också. Tror ni det blev nått av ? Ehh, nej inte precis. Mycket snack, liten verkstad. Trist att behöva plugga på lovet men sån man få ta.  

Nej men nu ska jag ge mamma sällskap och kolla vidare på melodifestivalen med min grönsaks/popcorn tallrik ;) Tro om det är några bra artister med.
 Länge sadan jag var hemma och hade familjemys på en lördagkväll, så det behövs nu ;)





Vill ni ha ett lite nyttigare snacks är det här bra tips:
Morötter/gurka stänger med dip till, där ni byter ut creamfrechen till vanlig fil ist.

Kommentarer
Postat av: emmsi

ååååååååååh göttans det dära åt jag nyss också<3

jag saknar dehj baby<3

2009-02-28 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0