Tummen upp ;)

helgen har varit hel mysig  (: 

I fredags kom Emmsi hit och vi hade en himmlarns mysig kväll. När hon kom hit så började vi prata om kläder. Helt plöstligt , pang bom, så fick jag för mig att jag ville köpa byxor. Jag blev skit sugen på de så vi kasstade på oss ytterkläderna och rusade ner till bussen som gick 10 minuter senare . Hur faan kännde jag för det så där hast och lust  när jag aldrig annars tycker om att göra det ? Hmm.. men det var bara bra för jag behövde det ändå. 
   
  Jag fick med mig ett par jeans hem som nu känns stor i midjan när jag har gått in dom. När dom för en gång skull är bra i längden så blev de fel ändå, typiskt.. Hatar att prova jeans , jobbigt att ha långa ben.. Well well.
 
  När  vi väl va hemma lagade vi en super smarrit kycklingsallad med varma bröd och cider till, tände ljus och en varm brasa. Mycket prat och skratt denna kväll må jag säga :)




Sen i lördags blev det mest en massa hockey för mig ;) Vi åkte till bjästa och kollade på när  broder spelade match mot kb och dom vann med 5-9, great  great ;)  Jag och mamma hann med att  fynda lite kläder innan också. Första gången i mitt 18 åriga liv som jag handlar något i lilla yngliga bjästa, mer än mat på ICA och mjukglass på Sibylla då :P

Senare gick familjen ut och åt och när  vi kom hem störtade jag ut på plan och lirade hockey med roliga knasiga människor ;) Det måste vi göra om oftare för jag hade en jätte rolig kväll:) Jag är så irriterad att mina fötter ska vara så kännsliga bara, jävla foppa fötter är vad jag kallar dom nu. Måste be pappsen göra nya inlägg åt mig och se om det hjälper. 


Fick bara lust för att skryta lite extra om hur hejigt bra min helg har varit, hehe :P:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0