Söndag .

Nu sitter jag här mät och belåten efter att ha ätit mammas goda lasign (tavning?). Känns som att man åt i hjäl dig för jag var ute och gick i 1,5 timme innan. Det är så himla skönt att vara ute och gå. Musik, snö, sol och fruskluft är tummen upp de.
  Åsså har jag och pappa äntligen satt upp mina garderobs dörrar nu :) Det blev en ljusare grönfärg med svagt textat mönster i lite mörkare grön färg. Nu ska jag bara skruva fasst dörrhantagen så är allt klart. Ska ta och göra om på mina väggar också så småning om hade jag tänkt. Vet inte riktigt hur men mina nya tavlor , som jag fick i julklapp, ska iaf upp.
Det är så himla kul med inredning :) Skulle lätt kunna tänka mig bli inredningsartitekt när jag bli äldre. (Så det kanske inte va så dumt att välja måleri inriktningen på bygg ändå. ) Men det är ett sånt poppis yrke just nu så det är ganska svårt att bli men vem vet, en vacker dag i mitt liv kanske jag står där i äntligenhemma i tv4 med martin temell. Eller kanske till och med vara med i ett program med  Ernst, hehe. Nej jisses, nu börjar det gå för långt här. Ernst, va faan. nej.
Aja nog om detta. nu sitter jag här och skriver en massa ointressanta saker. Typiskt mig.

Nu ska jag ta och he på mig en ansiktsmask och börja kämpa på med matten. HAtar verkligen ekvationer. Men känns som att jag borde jobba på lite nu när man har varit borta hela veckan. 

Well Well, hade gott...
Tjing . !



Resultatet av mina garibosdörrar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0