Sista lovdagen

Sista dagen innan skolan drar igång igen, känns verkligen ubber jobbigt... Och jag som skulle försöka vända tillbaka på dygnet igen, joo tjena emelie. det har inte alls gått bra. Men vadå, det va ju jvm inatt och det gick ju bara inte att missa plus att Sandra sovde här. Guldet gick tyvärr till Canada och domarna var totalt värdelös. Bättre domare nästa gång tack ! Pappa var och slipade mina skriskor igår för att jag skulle åka på plan idag, men det blev inge åkande. HAr inte alls varit pigg. HAr haft ont i magen exakt hela dagen och har knappt ätit någonting. och nu när jag tittar ut genom mitt balkong fönster så ser jag en hel hög med folk på plan, bli rätt sugen faktiskt. Har åkt jätte lite sen jag slutade med hockeyn för 2 år sedan. Det borde jag ändra på. Nu ska jag fortsätta att plugga lite matte, tragiskt att man ska behöva gör spnt på lovet . Sen blire ett varmt bad och ta, Mhhhm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0