Onsdag !

Nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen ser jag. Skärpning !

Men idag har det varit en liten anorlunda onsdag.
Började med att jag höll på att försova mig i morse. HAr inte sovit så här bra på jätte länge, inte sen jag fick sjukdomen, så det kännes skönt:) 
Sen när jag kom till skolan märkte jag att jag hade glömt skåp och omklädningsrums nycklarna. Borde ta och leta efter dom nu så jag inte behöverböta 500 spän.  Vi slapp iaf klassrådet idag, lika bra det för vi har ändå ingenting att ta upp på dom timmarna. Istället hade mätteknik med B klassen. Våran svenska/engelska lärare va sjuk igen så fi fick rast tills matten började där vi inte behövde gör så mycket. En rätt så skön skoldag faktiskt.
Nu ikväll har jag träffas Sändrich ett tag och varit på en lång kvälls promenad med Jennu :) Blev inget gym ikväl, skolarbetet gick före eftersom vi har prov imorgon :O

Det kan ju vara en fördel om man har  någon bikini som passar om man ska simma imorgon så nu ska jag gå och  prova den. Sen raka vägen till bädden ;) Tjingpling !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0