18 år :)

Tisdag den 27 *januari och jag har blivit vuxen - 18 år idag :D
K'nns ju spännande och kul :) Nu måste man börja ta mer ansvar själv och man får högre krav på sig, men så ska de va:)

Har varit hemma idag ockå. Så less påatt vara hemma och vara sjuk och just på sin 18 års dag känndes väl inte så toppen precis, men har haft en kanon bra födelsedag ändå:)

Sandra och Sophia kom på förmiddan och överraskade mig med tårta och presenter på sängen, va inte alls berädd på det. Sen kom mamma och pappa hem. Vi alla åt pizza och jag öppnade alla paketen. HAr fått världens finaste presenter alltså. SEn kom amanda och jenny lite senare också på fika. Ett stort  tack till dessa brudar som kom och firade mig. tack till alla andra också som har firat mig under dagen.

Trodde knappt mina ögon när jag läste kortet jag fick av sandra när det stog att hon ska bjuda mig på en utlandresa till turkiet i sommar... Trodde nästan att hon bara ville driva med mig först men nej, så vare ju inte.

Men nu ska jag försöka sova, !

bye och god natt !

Kommentarer
Postat av: Jenny

...och första kommentaren på Emelies nya blogg går till MIG! Hihi. Grattis än en gång sötve! Jag har bestämt mig för att börja röka minst 2 paket cigaretter om dagen, så nu blir det du som får börja köpa ut åt mig! Tji fick du! ;D

2009-01-29 @ 18:46:50
URL: http://jennupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0