Välkommen till min nya blogg!

Hej Svejs;)
Nu har jag tagit mig insiativet att skaffat en blogg som jag ska försöka skriva i så mycket som möjligt. Får väl se hur det går;) HAr inte haft tid eller ork för det tidigare men nu är jag igång. Bättre sent än aldrig [:
Har inte gjort så mycket på designen än men det kommer så småning om. Vi tar ett steg i taget :)

Nytt år, ny blogg, - det passar ju rätt bra;)

Nejmen nu har jag suttit vid det här databurken alldelles förlänge känner jag. De kvällar man ha varit hemma nu under lovet så är det datorn och telefonen som har hållt en uppe. Måste ta och vända tillbaka på dygnet nu innan skolan börjar igen,  så skärpning  nu Emelie.

Well well, nu ska jag  slå en pling till Johannis. Vi har stora planeringar inför våra 18 årsdagar som börjar närma sig;D
Woohoow:D

Hare gött puss och kram skumbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0