.

Gud vad dålig jag är på att blogga nu fört iden. Jag skyller på det jag skyllt på tidigare. Det är mycket som händer i mitt liv just nu.
Och alla dessa planeringar, jag blir helt snurrig i huvudet av dom. Det kanske är som folk säger ändå,? att jag tar på mig för mycket att göra bara att jag själv inte kan inse det. Det är inte förnst nu ,när det börjar märkas på mig mer och mer ,som jag har förstått det. !

Vilket fall som helst så är det ju snart SOMMARLOV, det är helt otroligt igentligen vad tiden går undan. Tycker inte det känns som att det var så hemskt länge sen vi började det här året. (;

Och det känns verkligen nu att det är sista veckan i skolan. Vi har fått betygen, är klar med all städning, 3orna går runt med sina mössor och det ända dom pratar om är studenten osv. Det är ju helt underbart  :D Nu är det bara det fina vädret som saknas. 
Det känns också lite tråkigt att 3orna går ut nu. Det kommer kännas tomt utan dom. Många roliga människor som man inte kommer träffa på skolan längre.


Well well. de va de. åter tillbax till städningen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0