Sol vind och vatten, lalalala....

Ser att jag blir allt sämre och sämre på att uppdatera bloggen. Har helt enkelt inte haft tid. Detr händer saker hela tiden och dessutom så har det varit sånt underbart väder nu också så man har mest hållt sig utomhus. Och  det syns också att jag har hållt mig utomhus mycket för har fått en hel del färg på mig faktiskt (:
Hoppas vädret håller i sig ett bra tag till (:

Igår  var i stugan och åt middag med tremänningarna och farmor o farfar som har flyttat ut dit nu.
Låg nere på stranden nästan hela dagen, så otroligt skönt må jag säga.
Åkte även årets första båtsväng också. Mhhm, åka båt är  verkligen bland det bästa jag vet. Har alltid varit en vatten människa. Bada, åka båt, dyka, åka vattenskidor, jaa allt (:

Trevlig kväll i fredags och en härlig frukost nere i hamnen i lördags. Va dock seg som bara den i lördagskväll och orkade inte hitta på nått, va bara hemma och tog det lugnt. Jag behövde det kännde ja.


Buuhh, hade tagit lite bilder sen helgen men hittar inte min kabel till mobilen, bra bra emelie .

Har ingen årdning på alla mina kablar till datorn men hittade iaf kamera kabeln :P
 
Ja, jag ''bode'' nere på stranden och Linus försöker göra en deff som vi gör på vattenskidorna. Söt poljen det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0