Sol sol strålande sol

......... jag jag gillare :D Jag är en sån som kan ligga i solstolen i evigheter utan att bli less. En tidning i handen, isvatten och musik till så blir det ännu svårare att ta sig där ifrån. ;)

Solat, jobbat med veden, målat väggen och tränat. Ja, ungefär så har min dag set ut idag.
Druckit vatten som aldrig förr har jag gjort för att inte tappa orken i den här hettan.
Brun färgen, den sitter fin fint. Det ser lite kul ut för jag har mest solat fram delen så jag är brun fram och ljusare bak. Vadå ojämn bränna lixom :p !

Jag är gladast i världen just nu för nu är det bestämmt. Jag och den sköna bönnan Jenny ska åka till turkland i augusti, SÅ JÄÄVLA UNDERBART ! Vi satt och kollade i brorchyrer och hel tjohejet igår så nu måste vi ta tag i kragen och boka den också(:
Kände bara för att skriva av mig om hur jäkla mycket lycka jag har i kroppen just nu (mkt annat gott som har hänt också) + att Sändrich är min stora kärleks gud. Hon är guld<3

 WellWell ! Nu tänker jag slå på en film och krypa ner i bädden för imorgonbitti ringer klockan tidigt och jobb väntar.





 

Kommentarer
Postat av: johanna jordgubbe

sv; fram till helgen ser de ju bra ut iaf.. så det är sååå underbart..



rösta gärna på mig

http://snyggastblogg.se/jojordgubbe

2009-06-29 @ 22:42:42
URL: http://jojordgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0