Lov, njuuut och ha kul .




Tiden rinner som i väg. Har haft fullt upp, har inte ens hunnit skrivit lite vare dag i bloggen.

Lovveckan har iaf börjat kanon bra;D Dock känner jag mig lite stressad inför ett prov vi ska ha direkt efter lovet som går lite halv segt med. Men vaa faa, det håller inte att sitta och prata om skolan nu heller, det är ju lov lixom ;) Njuuuut så gott det går!

Jag blev tillfrågad av min kära farmor o farfar om jag ville komma ner till dom i Stockholm några dagar under sportlovet, men jag känner att jag har ingen tid till det. Så mycket annat här hemma som händer så jag sparar mig.

Malin sovde kvar här i natt efter en kul kväll igår med lite annat folk också ;) Sen imorse träffade hon emmsi en stund innan hon gick på trafikskolan och jag träffade JOhannis;) Tog en runda på stan och en fika. Känndes kul för va rätt länge sen sist vi hittade på något. Fick även åka lite bil med damen som ganska nydligen fått körkortet i sin hand. Jag har även hunnit med att dragit med mig Jenny på ett träningspass under dagen. Har nog aldrig känns så här bra som det gjorde idag ;)

Justja, jag och emmsi var ju och klippte oss i måndags. Ja vad ska jag säga... Jag blev rena rama motsattsen till nöjd ! jag får inte ens upp allt hår i en svans utan att typ ton av hår hänger fram men luggen är ju värst. Den är jätte kort, ser mer ut som en lite längre hellugg med sne bena, gahhh.. Skulle visa en bild på hur resultatet blev men jag ångrade mig, vill inte visa hur missnöjd jag är.. Tror jag håller mig till min gamla vanliga frisör i fortsättningen.
Hehe, lite jag har klagat nu då. Bara för det kan jag ju fortsätta med att jag har en uber värk i magen just nu. Så, nu har jag klagat klart. Vilket klago stycke det blev:P

Nej hörrni gott folk. Nu blir det alvedon och ett glas mjölk så jag kan sova gott i min nyren bäddade säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0