Skönt med helg !

Blev en kväll med Amandus igår;)  Vi va hos henne, lagade lite käk osv. Vi skulle bara vara hemma och ha en liten myskväll men det blev ändrade planer. Slutade med att vi hamnade i stan och åkte bil med erik hela kvällen. Ett besök på krogen en sväng och träffade folk och så.  

Idag är det ny dag, nya tag. ;)
Sitter och blädrar igenom HMs klädkatalog, kollar in vår och sommarkläder och jag har hittat såååå mycket snyggt jag vill ha.. tänk om man va gjord av pengar, vilken dröm.

Nej nu har jag inte tid med att sitta här. Ska hinna med att städa klart och slita en duch innan klockan slår 5, då hela min lördagskväll börjar :D

Tjing !



snacka om att ha tur på en dag som fredag  den 13onde.
Du är ett rötbarnamanda...:P







Jag önskar dig all lycka i världen. Håller tummarna för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0