Gutten morgen gott folk .

Ligger i sängenoch drar mig och lyssnar på lite music , sköönt ! Dessutom har jag hela huset för mig själv så nu kan jag spela hur högt jag vill utan att lillebrorsan försöker att överrösta med sin musik.

Ska ta och hoppa in i duchen så småning om sen be ge mig till stan och träffa bruden min ;)
 vi ska blandannat klippa oss ;) Någonting som känns väldigt behövligt i nu läget för mitt hår se verkligen risigt ut. Långt, inge uppklippt och luggen har bleivit på tok för lång så nu ska det bli en förändring. Jag tycker jag passar bättre i lite kortare, uppklippt hår så ska nog sattsa på det. Det jag har lite svårt att bestämma mig för är om jag ska ge mig på hellugg igen eller om jag ska behålla den kortare sne luggen.  Ser väl vad som händer .

Ska även se om  jag hinner träffa Tobbelobbe en snabbis idag också nu  när han är här uppe;)

Dags att dra, hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0