..:)

Yeeah ! Åter igen en kanon helg :)
Kanon väder har vi haft idag vilket ledde till en skön promenad med Jenny och Emma. Alla tre va lika seg efter går dagen, men känner att jag har fått enormt mycket gjort idag iaf.
Det har blivit typiskt sånt här söndagsgöra idag, precis som alla andra söndagar.
Känndes sjukt bra att rensa  ur garderoberna måste jag säga. Det är sånna gånger man ser hur mycket man verkligen inte använder. Så nu finns det mer plats för alla vår/sommar kläder som står på inköpslistan.

Brudarna och alla andra gjorde min kväll igår. En extra guldstjärna till V som ställde upp den kvällen.    
En händelse under kvällen glömer jag inte. Underbart var ordet. Det är så här vi ska ha det.<3
Nå mer behöver jag inte sägaa. Visst det här är en dagbok men allt för öppen för att gå in på detaljer just nu.  

well well, ska gå och nöta på det sista på mättekniken nu innan det blir tv och godnatt.

:D




Kommentarer
Postat av: anna vågberg

tack söta själ:)

2009-03-24 @ 17:51:25
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0