Början på en ny vecka .

Buhh, helgen är slut och skolan är igång. Är så sjukt skolless nu alltså vilket jag nog inte är ensam om. HAr kanske inte varit världens bästa helg för mig del, mkt som hänt men sällskapet har varit helt kanon :) (:
I fredags blev det grillning och go mat hemma hos Ida med girlsen
och på lördagen blev det stan med Jenny sen samma kväll spenderades med emmis och mys :) Great Great !
Idag efter plugget blev det sjukhuset igen. Inga kommentarer om det, är bara less på allt det där nu.  Har värdens roligaste och bästa läkare iaf, det är nice :) Skit att hon ska sluta, hon har betytt mycket och jag vill inte ha någon ny. Kommer faktiskt sakna att få träffa en person som hon.
Well Well,
sån här läxa och skit har jag inte ens haft på tanken under helgen. Men nu är det snart dags för nationella i matte så bäst för mig att dra fram böckerna och börja läsa lite.

tjodiloo så länge :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, ja det kan man ju fråga sig :P kanske för dte är din ?, haha <3

2009-05-04 @ 21:30:42
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0