Säg mig vad jag ska göra för att önskan ska gå i uppfyllelse ..! / Sommarjobb

Det var verkligen helt klart min sämsta dag på skolan igår. Att det ska bli så fel så fort det går dåligt.  Jag skulle verkligen göra vad som helst för att bli frisk, eller jaa nästan vad som hälst. Det går lixom inte att förklara med ord hur mycket jag önskar att jag var som jag var förut när jag var frisk. Många obehagliga tankar och frågor utan svar som dyker upp i mitt huvud nu.  

Så, nu har jag klagat lite extra idag också. Blev bara så förbannad igår när det var som värst.
Nu tänker jag  fortsätta med att bara tänka på ljusa saker. Det är vänner och ljusa saker som är det bästa läkemedlet :)

Framför allt Malin och sen många andra räddade ming kväll i går. Glatt leende hela kvällen lång :)
Malin har nyss fått kortkortet så vi var, blandannat,  ute och nörda bil . Mina andra brudar drog på festligheter, vilket jag verkligen inte kände för den kvällen, så vi skjussade iväg dom och  forsatte träffa folk hittan och dittan. Hoppas brudarna fick en bra kväll (:

Sen så var jag ju på jobbintervju igår också. Eller ja, intervju kan jag knappast kalla det för. Eftersom jag och Malin jobbade tillsammans på samma ställe förra året så tyckte dom att vi kunde allt redan och att allt gick så bra, så vi behövde bara fylla i några lappar. Sen var allt klart för jobb sommaren 2009. Det känns kanon :D



min drog i sommar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0