Lördagen är här .

Har haft en väldast huvudvärk i dag vilket tog tid innan jag kom igång i morse. Men nu efter en lång promenad med Jennu så känns allt bättre och jag känner mig mycket piggare. Har nyss tragit mig ett härligt bad och har inte tid att sitta här igäntligen. Nu tänker jag gå ner och börja med middan. Blev såå sugen på tacos så det blir en lätt lagad middag idag.
Jaja, iväg med mig nu så jag kan cykla till go bruden min någongång.
Det blir nämnligen en Sandra och Emelie kväll ikväll, Wiie. Kan det blir bättre, nej :D:D Har längtat efter våra lördagskvällar ;) Efter hennes gårkväll så passar det utmärkt med en sandra och emelie kväll i kväll.  

nej hej då .



<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Ha det så trevligt sötnosar :)

2009-05-09 @ 17:31:13
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ja det skulle vara jätte bra :) om du vill alltså. men tänk på att det först kan bli värre för att huden ska ut med alla orenheter sen blir det bra. Sen så behöver du inte ta så mycket varje gång eftersom den går lätt att smörja ut i ansiktet med bara en liten klick, men det känner du nog själv :)

2009-05-10 @ 10:52:20
Postat av: sandra

haha, ja jag lyckas med allt ;D <3!

Men det var en mysig helg gumman, Love you! <3

2009-05-10 @ 19:36:33
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0