Musiken spelas och volymen är på högsta volym .

Ja då sitter man här vid datorn och lyssnar på Emmas spelningslistor, jag gillar hennes musik (:
Kom hem för ett tag sen och har nyss  grillat med familjen.
Sandra och Sophia vill att jag ska komma förbi dom en sväng så tror jag ska ta mig en cykel tur nu dit dom är. BLir ingen sen kväll i kväll iallafall, ska upp tidigt imorgon för vi ska ut och fixa med båten i stugan så man kan komma igång och träna så fort som möjligt, wiiie :D 

Kvällen igår var helt kanon med roliga pojkar och flickor :D Höll på att dö av skratt. Ja, tummen upp för den grillkvällen :)

Nej nu ska jag dra mig och göra brudarna lite sällskap (:

Ha en trevlig kväll allihopa (:










Jag fattar inte hur du tänker.. Du måste nog ändra fotsvår om det ska bli bättre !


Kommentarer
Postat av: Emma

min musik?;) isf, kung bruttan! och du, vi ska ordna upp allt så det blir bra.

2009-05-23 @ 20:47:46
URL: http://emmacoolochverbal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0