Onsdag = Trött, skolless och lite shopping sugen .

Klockan är halv elva och jag kom hem från träningen bara för någon timme sen typ.. Blev sen träning idag, men det gick bra iaf med tanke på att jag har varit borta från träningen några dagar nu . Känns skönt så här efter åt och nu är jag tillräckligt trött för att kunna sova som en stock i natt.

Dagen har varit helt okej idag. Är bara så himla less på skolan nu vilket jag nog inte är ensam om. Har suttit med den där förbaskade matteboken nu de här senaste kvällarna. Nog för att det är några dagar kvar till nationella men lika bra att vara ute i tid för jag hatar att vara ute i sista minuten. Brukar bara kännas ännu jobbigare då. Men tänk, på tisdag nästa vecka så är det exakt en månad kvar tills vi får sommarlov, det låter ju inte bara lite undebart !

Imorgon kommer våran skoldag se lite annorlunda ut. Tror jag slutar ganska tidigt då, så hinner jag måste jag gå och kolla på lite mer sommar plagg. Vill ha ett till par svarta shorts från H&M som jag hoppas finns kvar. Har även hittat ett par jätte snygga jeans shorts där som passar bra till mina två nya tröjor, men det var ett tag sen så dom finns säkert inte kvar, men man kan ju alltid hoppas.
Har även några små ärenden som måste göras.

Sov morron i morgon och det tar ju inte precis emot. Men bara för det så betyder det inte att jag kan sitta uppe hur länge som helst, så nu blir det snart sängen och tven:)(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0