Snart är sesongen igång och vi är på vattnet igen (:

Skön dag. På förmiddan höll jag på att göra klart de sista på grillen sen hade vi data och matte, sen var dagen slut vid halv två, (:
Jag sara och johanna drog ner till stan där jag träffade sandra en lite stund. Har hittat sjukt mycket plagg jag vill ha så imorgon ska nog jag och mamma gå och shoppa loss lite (:

Åsså har jag legat och solat på min lilla balkong idag, det gillas :)

Nu är alla arbets tider och sånt klart för sommarjobbet. Det är så sjukt att vi börjar jobba dag tid när skolan inte ens har slutat. Just då det är som mest i skolan. All betygs utdelning, prov och göra klart saker i sista minuten åsså måste man ta ledigt några dagar, Hmm.. Men det ska väl ordna sig, ingenting är lixom omöjligt med våra lärare (:

Sen fick jag veta att till helgen ska vi ha några arbetsdagar ute på balken med käglorna. Inte länge kvar nu tills vi är igång ute på vattnet.  Mindre än en måånad, det är nära nu :) jag längtar så mycket till sommar, sol, åka båt och vattenskidor :D

Lite tråkigt inlägg, I know...
Måste plocka klart på rumet nu och laga lite käk till mig ocg bror innan träningen väntar.
Hörs, bye bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0